En favorit...

...av Fitnessblenders workouts är denna som garanterar ger mjölksyra i benen! Dagen efter har man träningsvärk i både ben och rumpa kan jag lova. Förutom denna blev det 54 minuter armar med X-train fit. Det gick bra att träna benen idag trots att jag fått känningar i knäet igen. Det kändes bättre idag så jag tänkte att jag skulle prova ändå och det gick ju bra : ) Nu vilar jag benen i några dagar igen för säkerhetsskull. Jag vet inte varför jag får sådär i knäet. Om det är för att jag har belastat för mycket och stretchat för lite eller om jag belastar fel : ( Det är nackdelen med att träna själv, man har inget som kan säga till om man gör fel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0