Dagens träning

Började dagen med en promenad till jobbet på 45 minuter (man kan ju börja cykla nu!) och efter jobbet blev det konditionsträning, 54 minuter cardio. Gick ganska lätt idag. Jag har vilat två dagar förutom promenader till/från jobbet och det behöver kroppen ibland. Sen är det så skönt att jag har haft regelbunden träning nu i några år och det ger verkligen resultat. Att jag lägger ut bilder och text om min träning är absolut inte för att skryta på något sätt utan helt enkelt för att peppa mig själv att hålla i det här och att kunna gå tillbaka och se resultatet. Jag tränar för att ha ett hälsosamt liv och hålla vikten och inte för att gå ner i vikt. Jag vill träna så varierat som möjligt och träna HELA kroppen i både styrka och kondition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0