Nya dvdn

Har nu gjort mitt första träningspass med nya dvdn. Tränade mage, rumpa och lår. Första dvdn innehöll 12 block med 2 övningar i varje. Denna innehöll 6 block med 3 övningar i varje och avslutades med strech. Var svårt att hänga med helt i övningarna eftersom jag gjorde dom för första gången. Var dessutom lite svårare med 3 övningar i varje block. Genomförde nog inte alla övningar korrekt men det blir bättre när jag lär mig övningarna och har tränat några gånger. Får se om jag får någon träningsvärk. Det blir en bonus då jag inte kände att jag hängde med ordentligt. Blev i alla fall svettig och andfådd :-) Detta pass (40 min) och promenaden (1 h) hem från jobbet blev min träning för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0