1000 Calorie Workout

Halsflussen är i stort sett borta. Jag har inte längre ont i halsen och halsmandeln är inte längre lika svullen. Gud så skönt att det försvann på tre dagar och att jag slapp besöka vårdcentralen. Nu hoppas jag att jag kan ta ut dessa tre semesterdagar som jag sjukanmält mig på direkt efter att min ordinarie semester tar slut. Har mailat min gruppchef men ej fått svar än.
 
Eftersom det inte gör ont i halsen alls idag tänkte jag köra igång med träningen igen efter tre dagars vila. Kör igång hårt med ett 90-minuters pass som bränner ca 1000 kalorier. Det beror ju förstås på hur hårt man tränar, men jag gör alltid så gott jag kan. Orkar jag inte helt brukar jag vila några sekunder och sen köra igen. Ibland blir mjölksyran eller flåset helt enkelt för mycket. Man kör på efter sin egen förmåga helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0