Resultat

Jag har fått en del kommentarer om att jag har gått ner i vikt. Jag har inte märkt av det lika mycket själv och jag har ju haft som mål att komma i mina gamla byxor igen. Har ju fått ha stl 40 ett tag i byxor men sakta men säkert har jag kunnat ha stl 38 igen. Idag provade jag ett par gråa byxor som jag inte ens kunde knäppa förut men idag kunde jag med lätthet knäppa dom. Dessa har stl 36! Vad skönt att veta att träningen ger resultat. Har ju inte bara tränat utan även försökt att äta mera frukt och grönsaker, minska lite på pasta och vitt bröd, dock inte slutat helt med något, Jag går inte på några dieter utan äter med sunt förnuft. Jag äter nog fortfarande lika mycket chips och choklad tyvärr, det är nog det svåraste att sluta med, men man måste ju få äta lite gott också : )
 
När jag jobbar brukar jag alltid äta naturell yoghurt med fullkornsflingor, 1-2 knäckermackor med skinka eller ost, the, 1 banan, 1 äpple, ibland en morot, ett kokt ägg, naturella nötter och lunch vid långa dagar. När jag kommer hem och ska träna brukar jag alltid ta en proteindrink för att orka och för att återhämta sig bättre. Efter träningen lagar jag middag. På kvällen brukar det ofta bli chips men när jag är duktig blir det någon frukt eller en smörgås.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0