Träning

Gjorde ett konditions/styrketräningspass hemma för första gången på 2 veckor (har varit förkyld) Känner att jag kommer få en ordentlig träningsvärk framförallt i benen imorgon. Men det känns ändå ganska skönt att kunna komma igång igen. Började med en lätt joggingrunda i söndags och även en igår och det kändes att man inte tränat på ett tag. Nu kan jag ju även cykla till och från jobbet så då varieras träningen lite och dessutom är det så skönt att slippa åka buss. Behöver dock köpa regnkläder till de dagar då regnet kommer att ösa ner.

I fredags sov jag kvar hos syster med familj och det var riktigt trevligt, saknade katterna dock, haha. Det var ändå skönt att komma hemifrån lite och sova någon annanstans, jag slapp lyssna på Zeplin som gärna håller konsert vid 4-tiden på morgonen... Det blev i alla fall god mat och bus med barnen, en wallanderfilm och lite hockeyspel som avslut på kvällen. Och vilken match det blev sen då, hahaha. Spelade mot min systers kille och den enda matchen vi spelade tycktes aldrig vilja ta slut! Det blev oavgjort och sedan straffar. Jag tror det blev 35 straffomgångar! Tillslut gjorde P mål och matchen tycktes vara slut men då lyckas jag också göra mål och så fortsatte det med några straffomgångar till innan jag frågade vad klockan var (efter 1 på natten) och gav upp. 35 straffomgångar och bara 2 mål! Måste vara något knas med inställningarna! Det gick verkligen inte att göra mål på målvakterna. Jag tror inte att matchen hade varit slut än om vi hade fortsatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0