Functional Training

Annika Sjöö från Let's Dance har tillsammans med personliga tränaren Michael Hansson gett ut en träningsdvd som är konditionsbaserad styrketräning. Passet är 45 minuter och man behöver inga träningsredskap. Enkelt att göra hemma framför tvn. Jag har nu testat denna dvd för första gången och bara efter någon övning kunde jag känna hur jag var helt slut konditionsmässigt och benen var som spaghetti. Med andra ord ger den resultat. Jag var tvungen att vila lite extra ibland för att orka så med det här passet någon gång i veckan är man nog snart i toppform. Rekomenderar verkligen denna dvd som passar alla, oavsett vilken nivå man ligger på träningsmässigt. Man kan köra i sin egen takt och öka på allt eftersom, vilket är kanon. Undrar om man får träningsverk imorgon...det tror jag. Jag är supernöjd med detta köp och den kostade bara 159 kr. Ni kan köpa den här.



Hoppas att jag inte störde grannarna nedanför mig, passet innehöll ju lite hopp : )
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0