Bara krångel

Jag gjorde ju en beställning på några filmer för någon dag sedan vilket ni kan läsa mer om här och här. Efter detta så gick jag in och gjorde en ny beställning som cdon bad mig att göra och jag böt också ut en film mot en ny. Sen ser jag ett mail på att den första beställningen jag gjorde, den som de skulle ta bort är skickad till mig och kostnaden är fortfarande bara 112,5 kr... Jag mailar cdon och undrar varför den skickas till mig när de skrev att de skulle ta bort den ordern. Till svar får jag att de inte har någon information om att ordern är raderad så nu kommer jag att få dubbelt av vissa filmer : ( Och det är dessutom försent för dom att ta bort den andra beställningen som jag gjorde. Nu får man väl vänta och se vad kostnaden blir på den första ordern. Är den 112,5 kr behåller jag givetvis den och skickar tillbaka den andra ordern. Men varför ska det krångla på detta vis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0