Ibland blir det inte som man tänkt sig...

...men inte menat som något negativt utan snarare som något mycket, mycket positivt. Jag hade flyt idag man kan säga : D

Jag gick in på cdon.se (bara för att titta) men råkade se att nya Saw filmen går att köpa. Jag borde inte beställa filmer tänkte jag, men klickade ändå på knappen "köp". 149 kr kostar den... Filmtokig som jag är, fortsätter jag att titta efter filmer. 2 för 99 är inte så farligt tänkte jag och hittade två filmer till att beställa hem. På erbjudanden ser jag att det står att man får en film gratis om man handlar filmer för 200 kr så helt plötsligt är jag uppe i fyra filmer och fraktfritt dessutom. När jag ska gå in för att bekräfta köpet ser jag att kostnaden bara (!) är 112,5 kr... Vad konstigt...

Dessa två erbjudanden fick jag:

Fraktfritt
Handla film för 200 kr - få en film på köpet

Men det är fortfarande ett mysterium hur de tre andra filmerna kunde kosta 37,50 styck helt plötsligt !! Men jag klagar inte, är bara förvånad och mycket, mycket glad. Jag skulle från början bara ha Saw men det slutade med att jag fick tre filmer till på köpet samt att Saw filmen blev billigare.... : D Hahaha Och ja, jag har kollat bekräftelsemailet och mina sidor på Cdon och allt verkar stämma så jag gjorde ett riktigt bra köp idag : ) Ser fram emot filmkvällarna jag kan ha nästa vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0