Energin är på topp

Jag ska då inte klaga på min energi. Trots att jag bara sprang i söndags så var jag hur pigg som helst idag och orkade springa hur mycket som helst. Det gick av bara farten och det kändes så himla skönt att vara ute och springa, något som jag tidigare tyckte var jätte jobbigt och drygt. Nu tänker jag på ett helt annat sätt och tycker att det är grymt roligt istället. Längtar nästan till imorgon och en ny joggingrunda.


Tollis motivation är den motsatta, han ville absolut inte följa med mig ut ur hagen idag. Det gick så långt att jag fick locka honom med godis för att han överhuvudtaget skulle röra på sig. Jag fick till slut med honom ut på en 60 minuters tur och sedan kunde jag fortsätta att skura i stallet. 




Kommentarer
Postat av: Elle

Vad fin Tolli är!

2009-07-29 @ 10:15:27
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur
Postat av: Lucy

Fina bilder =)

2009-07-29 @ 20:58:12
URL: http://msgrapie.ärsöt.se
Postat av: Jimmy

Är det bara jag som är rädd för hästar eller? haha

2011-04-08 @ 21:36:36
Postat av: Linda

Ja : ) Nu saknar jag hästarna och ridningen. har inte ridit på flera, flera månader

2011-04-08 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0