Fixat matlådor

Har fixat lite matlådor. Att hålla sig borta från onyttigheter som chips och choklad kräver lite planering i vad man ska äta. Lättare att hålla det då. Jag jobbar lördag och söndag 7-13.30 och min plan är att äta detta under dagen: Frukost: Yoghurt med bär, ett ägg. Mellanmål: En getraw bar (dadlar, bär och nötter), Lunch: Kåldolmar, potatis och haricots verts. Jag kanske får lägga till någon frukt också. Hatar att vara hungrig. Vad jag ska äta efter jobbet får jag se, men jag ska träna så ett till mål mat kommer jag nog behöva. Mer om vad jag har ätit idag kommer jag skriva om ikväll. Jobbar kväll så jag tränar inte idag men promenad till eller ifrån jobbet lär det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0