Kunde lika gärna ha spolat ner pengarna i toaletten!

Det första mobilskyddet jag beställde hade så dålig plast som gick sönder och lossnade efter bara någon dag, likadant med det andra jag beställde. Då tänkte jag att jag beställer ett mobilfodral istället utan någon jäkla plast. Var noga med att mäta telefonen för att den skulle få plats men idag när mobilfodralet kom så var det för litet. Kan inte skicka tillbaka skiten heller eftersom jag har brutit förpackningen! Så himla roligt att sitta och betala 177 kr till ingenting... Nu har jag betalat över 400 kr på mobilskal och skydd till den här telefonen och det slutar med att jag får använda dom två som är trasiga nu och hoppas att de håller ett tag till. Jag vill i alla fall ha hela grejer! Just nu är jag skitledsen för det här jag inte råd med egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0