Kattproblem

Zeplin klöser sönder min byrå i hallen och på nätterna har han börjat med att klösa på en matta i stora rummet för att få min uppmärksamhet. Saga äter sönder mina blommor som blir sååå fula! Har sprayat med citronvatten men det hjälper knappast. Provade med kattgräs förut men det dög naturligtvis inte. Föreställ er att det är natt. Du ska upp tidigt och behöver verkligen din sömn. En katt sitter och klöser på mattan bredvid sängen, en katt tuggar högljut på en blomma i fönstret. Den tredje katten får ett tokryck och rusar genom lägenheten och river ner din favoritblomkruka! Bara att kliva upp klockan tre på natten och sopa upp blomjorden. Två timmar kvar tills du ska gå upp och fortfarande ingen sömn! Helt plötsligt ska en av katterna spy och självklart på den matta som är svårast att göra ren. Klockan blir fem och dags att kliva upp och åka till jobbet! Behöver jag säga att du är på ett strålande humör! Lägg därtill att varje natt, sju dagar i veckan ser ut på detta vis! Någon som vill ha en katt? Eller tre? Dom är gratis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0