Saknad

Det har varit några dystra dagar här och det känns inte lättare idag. Har förlorat en kär anhörig och det är aldrig lätt. Tänker inte gå närmare in på det med respekt för andra. Ni som känner mig vet säkert vad det hela handlar om. Har tagit ledigt från jobbet idag och imorgon för att samla tankarna och få gråta ifred. Är ledig onsdag och torsdag så fredag borde bli en bra dag att börja jobba igen. På lördag ska vi fira min syster som fyller 30 år. Ser fram emot det i allt elände. Man behöver sina nära och kära i såna här tider men samtidigt så har det varit skönt att de första dagarna bara ha fått vara själv. Det går upp och ner hela tiden, ena stunden är det lugnt men sen så inser man att den personen är borta för all framtid och då känns det riktigt jobbigt.
 
Just nu längtar jag till på onsdag då jag får åka ut till stallet och rida Villimey igen. Då lär man inte ha tid att gråta och tänka på sorgliga saker för man lär ha fullt upp att få hästen att gå dit man vill : ) Flockkär var hon tydligen : )
 
Mormor, du är saknad <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba & Hannah ♥

Hej! Kolla in våran nystartade blogg:
http://greatponnys.blogg.se/ :)

2013-01-22 @ 19:49:40
URL: http://greatponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0