Tisdag

Det gick undan idag när jag red ut på Hrafn. Fick inte stopp på honom i galoppen och det slutade med att jag och sadeln hängde på sidan och jag var väldigt nära att glida av. På slutet gick han dock jättefint och avslappnat, men oj vilken dålig kondition han hade. Inte konstigt om han ville springa av sig. Sedan sparkade Villimey bakut så att jag höll på att trilla av. Dessa hästar!
Nu har jag sett filmen Catfish. Är ju mer en dokumentär men otroligt intressant. Helt otroligt vilka människor det finns som gör falska profiler på Facebook och låtsas vara någon annan. Dokumentären handlar om Nev som har kontakt med en hel "familj" på Facebook. Det visar sig att det är en person som hittat på alltihopa och skapat flera falska profiler. Det är ju bland annat Nev som hjälper andra med samma problem i MTV serien Catfish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0