Mardrömmar

Vaknade upp tidigt på morgonen och typ skrek och var helt förstörd. Anledningen... jag hade en mardröm om Chucky! Det ringer på dörren och i mitt trapphus tänds lyset om någon är där ute. Jag tittar i titthålet, det är mörkt men ett ansikte stirrar tillbaka på mig... Chucky. Jag kommer ihåg att dörren är olåst och det är som att jag säger till mig själv "lås för i helvete", men jag i drömmen lyssnar inte. Jag ser hur dörrhandtaget sakta rör på mig... Jag rycker tag i handtaget och hoppar fram för att skrämma Chucky men det är ingen där och det är fortfarande mörkt i trapphuset. Jag låser dörren i lättnad. Hör någon som springer med små steg inne i lägenheten. Ni vet som ett barn eller.... DOCKOR! Jag springer in i köket och ser att Chucky stänger av min dator för att jag inte ska kunna kontakta någon med den. Sen tar han fram en kniv och går fram till Zeplin och säger något. Tror han tänker döda honom. Jag skriker "Nej! Döda inte Zeplin!", upprepade gånger. Det är nu jag vaknar och är skiträdd och helt förstörd och nästan skriker. Jag kanske till och med skrek på riktigt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0