Måndag

Idag var jag tvungen att köra bil på jobbet... Har lyckats undvika det länge men idag var jag alltså tvungen. Tänkte först fejka att jag blev akut magsjuk eller nått! Ja, bilkörning gör mig nervös och osäker. Förmodligen för att jag inte kör så ofta. Blev naturligtvis några motorstopp och sen var hellyset på och jag visste inte hur jag skulle få bort det...pinsamt : ( Men det löste sig och ingen kom till skada! Mitt självförtroende växte lite idag. Sen red jag Villimey och Hrafn. Red ut en liten sväng på Villimey.... inga konstigheter. Hrafn red jag på banan. Kändes inget vidare idag tyvärr. Jag lyckades inte få honom att slappna av så som jag ville och vid tölt spände han sig. Lyckades inte få honom att trava heller tyvärr. Han är svårare än vad jag trodde. Måste lära mig hur han fungerar lite mer för jag tror han är supermysig bara man får honom trygg och avslappnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0