Lördag

Idag åkte jag ut till stallet och mötte Hrafns ägare där. Vi tog ut Hrafn på banan en stund och jag fick se hur hon jobbar med honom både från marken och i sadeln. Väldigt nyttigt och jag fick många tips. Hon fick honom lätt i trav men där har jag det lite svårare. Men jag jag ska först och främst fokusera på att få honom avslappnad i arbete i skritt samt få honom att tölta rent. Ett tips fick jag att börja tölta på en volt. Då kände jag skillnad. När det fungerar bättre ska jag se om jag lyckas få honom att trava. Hitills har det bara blivit några steg, haha. Efter det tog vi ut Draumur och Villimey på en tur. Blir stallet söndag, måndag och tisdag också... Imorgon blir det bara ett kort pass på banan med Villimey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0