Så typiskt mig...

Ja nu har jag gjort det igen. Förhastat mig med något och varit efterklok! Är ju en fördel om man tänker till ordentligt innan! Beställde hem bland annat en film som endast finns utan svensk text. Region 1 är det på den filmen! Och Region 1 DVD-filmer går ju inte att spela på alla DVD-spelare här i Sverige! Tror ni att jag tänkte på det eller när jag klickade hem filmen?! Nej! Dvd som dvd tänkte. Spelar väl ingen roll vilken region det är! Dumskalle! Filmen beräknas komma den 2.a September och här sitter jag och spänt väntar på att testa den i min DVD-spelare och tv! Förmodligen kommer jag ha en sådan otur att filmen inte kommer att fungera korrekt : (
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0