Måndag

Idag jobbar jag kväll så jag började denna dag med att träna ryggen. Passet tog 25 minuter, 8 olika övningar i tre omgångar. Viktigt att inte glömma bort ryggen och det är extra viktigt när man har ett sådant jobb som jag har inom vården där det är stora påfrestningar för just ryggen om man glömmer bort att jobba på rätt sätt.
 
Till frukost får det bli havregrynsgröt med skivad banan och jordgubbar. En ganska bra frukost som mättar bra. Imorgon ska jag till dietisten så jag måste komma ihåg att ta med min matdagbok som jag har skrivit i ca två veckor nu. Ska bli intressant att se vad hon kommer att säga och om det finns något som hon kan hjälpa mig med eller tipsa om. Förhoppningsvis är hon insatt lite i IBS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0