Hårvård från The Body Shop

När jag vill lyxa till det lite extra ibland så använder jag hårprodukter från The Body Shop. Jag använder då schampoo, balsam och hårinpackning. Schampoot jag använder heter Rainforest Shine och ska ge glans till normalt hår. Den innehåller inga silikoner, sulfater, parabener eller färgämnen. Jag tycker den löddrar bra och man behöver inte alls ta så mycket av den. Balsamet är i samma serie, Rainforest Shine och innehåller inga silikoner, färgämnen eller parabener. Hårinpackningen som verkligen har blivit en favorit hos mig heter Rainforest Moisture och innehåller inga silikoner, parabener eller färgämnen. Det är en hair butter för torrt hår och den doftar underbart, framförallt när man sköljt ur håret. Håret blir jättemjukt och härligt.
 
Schampoo från 95 kr
Balsam från 45 kr
Hair Butter från 50 kr
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0