Måndag

Då var det en ny vecka igen.... Fick en trevlig överraskning i morse när jag borstade tänderna. Tandköttet var svullet mellan två tänder och nu ser jag inte klok ut. Och detta trots att man borstar tänderna med tandkräm med flour, jag sköljer med munskölj på morgonen och med flour på kvällarna efter tandborstning och tandtråd. Utöver detta tar jag flourtabletter några gånger om dagen eftersom jag lätt blir torr i munnen. Ändå får man sån här skit! Jag hoppas att det går över fort.

Hockeysäsongen är slut för Modos del så nu får man vänta i ett halvår :  ( Tröstade mig med lite handboll istället.
Jobbar kväll idag och ska från och med idag börja cykla till och från jobbet. Jag är van med jobbets cyklar så när jag skulle cykla på min egen kändes det jättekonstigt, men jag vänjer mig säkert snabbt. Ska bli skönt att komma hem snabbare efter jobbet men jag kommer nog sakna mina promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0