Söndag

Idag är min sista jobbdag, sen har jag semester i tre veckor. Skönt. Jag kommer att börja min semester med att frosta av mitt frysfack (!) och torka av kylen ordentligt innan jag storhandlar.
 
På midsommarafton firade vi min systers kille som fyllde 30 år! Jag åkte över till dom redan på torsdagen och sov kvar till fredagen. På midsommarafton bjöds det på god mat och tårta och det blev även lite vin... Försökte att inte dricka för mycket eftersom jag skulle upp och jobba klockan 7 på midsommardagen. Jobbade till 13.15 och sen var det bara hem och sova en stund för lite sliten kände man sig allt. Idag sov jag till 10.30 så nu är man utvilad ordentligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0