Matdagbok

Jag har lyst med min frånvaro här på bloggen, jag vet, men så blir det ibland.

Jag tänkte ge det ett försök att skriva en matdagbok eftersom jag har sådana problem med min mage! Är trött på att få bråttom på toaletten stup i kvarten. Tänkte därför försöka med en matdagbok för att se om jag kan se något samband annars blir det att besöka vårdcentralen... Har varit bra i magen i två dagar men idag var det sämre igen.


Ska försöka att inte äta så mycket på kvällarna men jag har problem med att jag blir hungrig innan jag ska gå och lägga mig. Det får inte blir något annat en lite frukt eller nötter. Det kanske är bättre för magen än smörgåsar och chips, haha. Kan förstå om man är kass i magen dagen efter... Chips och godis får det bli någon kväll i veckan bara... Nu får man vara hård mot sig själv.

Höll på att köpa bullar idag när vi skulle fika på jobbet men i sista stund la jag tillbaka dom och plockade lite sallad istället. Föll dit i alla fall eftersom jag köpte gelehallon men så länge man bara tar några stycken är det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0