Fredag

Idag har man jobbat och köpt kattmat och kattsand... Kände mig extra effektiv och hjälpsam på jobbet idag, kan det bero på att man är ledig i några dagar nu?!

Ikväll blir det självklart fotboll och man hoppas ju på en svensk vinst även om det lär bli tufft. Har följt både Sverige och Danmarks matcher än så länge. Danmark vann ju sin första match mot Holland men åkte på en förlust senast mot portugal. Men det var en spännande match måste jag säga. Hoppas att det blir lika spännande ikväll.

Börjar redan längta tills hockeysäsongen börjar igen... Är sugen på att gå och se någon match, kanske SSK-Djurgården. Modo lär jag följa på Canal Plus eller C More som de från och med i höst kommer att heta. Förstår inte varför man ska hålla på och byta namn på saker och ting hela tiden...

Och i sommar blir det ju dessutom handboll i OS : ) Det lär jag också följa. Sportnörd som man är. Kommer nog inte bara följa handbollen men det är det jag ser framemot mest. Följde bara herrarna förut men de senaste åren försöker jag även att följa de svenska damerna. Det är som en tradition för mig, och får helst inte missas : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0