Torrschampo

Har haft lite problem med att mitt hår snabbt känns smutsigt och fett redan dagen efter att jag har tvättat håret. Kan bero på att jag under en tid har tvättat håret i stort sett varje dag. Man ska ju helst tvätta håret  3 dagar i veckan. Tänkte försöka med det nu men för att jag ska kunna stå ut med mitt hår så har jag provat ett torrschampo. Den jag har använt nu är REFs torrschampoo och jag är jättenöjd hittils. Jag behöver inte ta så mycket och förutom att det ger volym, fräschar det upp håret som varken ser eller känns varken fett eller smutsigt. Effekten håller i sig mer en en dag, i alla fall på mig. Använde det i helgen, både lördag och söndag. Betalade 119 kr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0