Öob, Rusta och Donken

Behövde köpa lite kattsand och lite annat så jag cyklade till Öob och Rusta efter frukosten. Sedan blev det lite bakfyllemat. De flesta brukar äta sådant dagen efter de har druckit men eftersom mitt illamående inte gick över förrens vid 23 tiden på söndagen tog jag det idag istället. Jag fick inte i mig mer än lite yoghurt under söndagen och om jag ska vara ärlig så kom det nog upp lika snabbt som det kom ner... : ( Men man får skylla sig själv. Gissa om det var jobbigt att sitta med de andra vid frukosten och de åt korv, ägg, smörgåsar med mera. Inte det roligaste när man själv är så illamående att man bara vill lägga sig och sova. Jag förstår inte varför det alltid är jag som inte klarar av att äta dagen efter. Jäkla illamående. Hatar det. Det blev en dyr frukost eftersom jag betalade 95 kr för frukostbuffén och knappt åt en tallrik yoghurt (eller om det var fil). Aja, jag behövde ju inte betala för någon drink under lördagen i alla fall. Kanske därför man mår så dåligt dagen efter när folk kommer med mer dricka hela tiden. Man har inte samma koll som när man går och köper det själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0