Börja jobba

Ute åskar det och här sitter jag och tar det lugnt innan jag ska tillbaka till jobbet efter tre veckors semester. Inte klokt vad tiden rusar iväg. Tror ändå att dessa veckor kommer gå ganska snabbt, har ju en kryssning att se framemot : ) Jobbar 16-22 idag och det ska bli intressant att se hur mycket som har hunnit ändras under den tiden som man har varit borta. Nya brukare? Kanske någon som avlidit eller fått mera hjälp. Jag är lite nyfiken på att se om vi kommer vara fyra eller fem som jobbar kväll. Sen hann jag ju aldrig göra genomförandeplan på en ny brukare så jag undrar om de andra hjälpt mig med detta eller om jag kommer få kasta mig över det så fort jag kommer tillbaka. Man ska ju helst göra sånt så fort som möjligt men kontaktpersonlistan har varit under ändring och sen skulle man på semester direkt så det fanns inte direkt någon tid för det då. Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, äta lite lunch och lägga in lite tvätt innan jag cyklar till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0