Sthlm = Shopping

Jag och M åkte in till sthlm idag för lite shopping. Köpte present till min syster som snart fyller 30! Själv så blir jag 24 år den 5.e januari. Alla presenter är välkomna ; )
 
Vi besökte bland annat The Body Shop och jag har blivit väldigt intresserad av produkter med naturliga ingredienser på senaste tiden. Provar en bodylotion från Björk & Berries just nu med doften smultron. Blev dock lite besviken på doften som jag trodde att jag skulle gilla mer. Men den är helt ok. Fick i julklapp av M en presentbox med en duschcreme och bodylotion från The Body Shop och den gillar jag verkligen doften på.
 
En annan doft från The Body Shop som både jag och M har fastnat för är Mango! Det är nog den doften jag gillar mest (förutom den jag fick av M) av The Body Shops produkter. Gillade jordgubb också men den lite för söt. Kanske provar den så småningom också dock...
 
Har många härliga produkter att testa här framöver. Man kan knappt vänta, man vill liksom testa allt med en gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0