Kryssningen

Helgen den 11.e och 12.e augusti var ju jag och två tjejkompisar iväg på en kryssning. Vi åt god mat (först McDonalds och sen oxfilé i Food Garden), shoppade en del och drack någon drink i baren. Malin hittade en rumän som bara kunde engelska och vi skrattade gott åt en kille som vi kallade för "koftan". Vi gjorde några försök till att dansa men jag kände mig inte full så det där med att dansa gick inget vidare, haha. Blev bjuden på vin av rumänens kompis. Eftersom Malin verkligen fattade tycke för sin rumän (skratt) fick vi andra två dras med hans kompis och kusin... Vi tyckte inte det var lika roligt som Malin dock. Våran smak av killar är väldigt olika nämligen : )
 
 
Överlag var det en trevlig resa, men nästa gång får man allt våga släppa loss lite mera. Men ska jag dansa krävs det allt lite mer alkohol i kroppen... Ja, just det, på måndag börjar de sända FÄRJAN på femman. På den kryssningen hände det lite mera men då mådde jag ju inte så bra dagen efter heller, haha. Jag HATAR att vara med på bild men jag bjuder i alla fall på en ful bild från Food Garden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0