Jobb

Hade möte med enhetschefen idag angående tjänsten som jag sökte. Fick äntligen veta att jag får en tillsvidareanställning från och med 1 maj. Jag har ju jobbat som månadsanställd i lite mer än ett år så det här jag jag väntat på. Fick 75 procent och hade hoppats på heltid men förhoppningsvis får man lite extra timmar ändå. Egen bil lär jag inte ha råd med men en sak har jag bestämt mig för och det är att nu tänker jag börja rida igen. Tänker spara pengar under sommaren och jobba extra när det går och kanske får man en plats på ridskolan till hösten eller nästa vår. Längtar. Först ska jag kolla upp allt praktiskt som hur bussen går till SRK och hur kostnader med mera. Men med en fast anställning lkan jag känna mig lugn och veta att jag får in pengar varje månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0