Ansiktsmask och smoothie

Har sovit en stund efter middagen...jätteskönt. Drömde en massa konstigt : ) Var så himla trött efter att ha gått upp tidigt  i morse och tvättat. Har ändå fått en massa gjort idag, tvättat, städat (det behövdes verkligen), sprungit, duschat, cyklat till ÖoB, lagat mat. Imorgon ska jag storhandla så jag undrar vad jag ska äta till middag, tror att det blir grillad kyckling med sallad om de har grillade kycklingklubbor på Ica Maxi.

Eftersom det inte blev någon bio ikväll får jag bänka mig framför tvn istället. Ska se Top Model, Desperate Housewives och Big Brother. Igår jobbade jag ju kväll och jag måste återigen säga hur glad jag är att jag köpte den inspelningsbara boxen, det var väl värt pengarna. Spelade bland annat in nya serien Alcatras och den är precis som jag först misstänkte, riktigt bra. En annan serie som jag följer och som jag kan tipsa om är Breakoutkings på TV11, går fredagar kl 20.00 och 23.00. Även American Horror Story på TV11 är bra. Ja, det går mycket bra nu på tv, så det är tur att man kan spela in på två kanaler samtidigt, haha.

Nej, nu ska jag ta och lägga en ansiktsmask. Hade egentligen tänkt ta ett bad samtidigt men det står jag över eftersom jag duschade efter springturen. Man vill ju inte torka ut huden ; ) Sen ska jag göra mig en smoothie på sojayoughurt, hallon, blåbär och banan. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0