Stefan Liv död i flygkrasch

Så lyder just nu rubrikerna på Aftonbladets hemsida. Det började med ett sms från min syster där hon frågade om jag hört om Stefan Liv. Första tanken var att han var död men jag tog den tanken lite på skoj, för så kunde det ju inte vara. Jag svarar att jag ej sett eller hört något. Till svar får jag att han dog i en flygkrasch. Det är så fruktansvärt tragiskt varje gång man hör om människor som dör, men det är ännu värre när man har följt en människa, som jag, som älskar hockey och har följt bland annat elitserien och Tre Kronor i flera, flera år. Stefan Liv var nog en av mina favoriter bland hockeymålvakterna och jag minns framförallt när HV71 mötte Färjestad i final om bäst av sju matcher. Han släppte knappt en enda puck förbi sig...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0