Söndag

Idag är det söndag och det betyder inte ledighet för min del för jag ska nämligen iväg och jobba lite senare. Imorgon får jag sällskap av Olle...mys : ) Skönt att ha lite sällskap när man är ute och promenerar, även fast han inte inte orkar lika mycket längre. Det är alltid lika kul att ha Olle här så jag brukar ha det lite då och då.

Nej, nu måste jag skicka iväg ett mail med felanmälan till Telge Bostäder, har problem med elementen igen...suck. När jag flyttade in i april så stog de på max och gick inte att skruva ner eller ens stänga av. Det var som en bastu här inne. Nu när det börjar bli lite småkallt inne så ville jag skruva upp värmen lite men det gick ju såklart inte. Man förväntar sig att när man betalar en dyr hyra att man ska kunna justera värmen själv. Jag är lite orolig att de kommer och hjälper mig med elementen att det bara hamnar på max igen och att jag inte kan justera själv hur varma de ska vara, men som sagt jag betalar faktiskt för att bo här så då förväntar jag mig att sakerna ska fungera också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0