Final Destination 3

Jag har inte sett någon av Final Destination filmerna förrens nu och jag undrar varför, för detta var verkligen filmer i min smak. Eller, ja, jag har ju bara sett tredje filmen än så länge. Vilken tur att man inte måste se dem i turordning, haha. Trean var i alla fall jättebra, otroligt spännande och nervpirrande. Nu skickar jag den vidare till mamma och pappa och de kommer nog också gilla den.

I den tredje filmen i rysarserien ”Final Destination” förvandlas Wendys och hennes vänners liv till en mardröm...

Wendy får en föraning om en olycka på ett nöjesfält där berg-och-dalbanan förvandlas till en dödsfälla. Wendy och hennes vänner klarar sig tack vare hennes varning och nu tvingas de som lurade döden att ta konsekvenserna av sitt öde. Mörkrets makter är ute efter dem en efter en och nu måste de samarbeta för att ha en chans. Men går det verkligen att lura döden?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0