Lovefilm

Jag fick en presentkod idag av pappa så nu har jag registrerat mig på deras sida så förmodligen kommer första filmerna om någon dag. Man får tydligen välja en lista på minst 10 filmer som man vill se och sen försöker de skicka dom filmer som man helst vill se. Tror de skickar 1 eller 2 filmer åt gången och när jag skickar tillbaka dem får jag 2 nya. Jag har nu 2 månader gratis sen säger jag förmodligen upp registreringen om jag inte fastnar för det. Det skulle då kosta 139 kr månaden. Jag tänker i alla fall som sagt utnyttja de två gratis månaderna. Jag hoppas på att få se Svinalängorna, Kronjuvelerna, Fast and the furious 5 bland annat. Blir en trevlig överraskning, vad som kommer i brevlådan, haha. Någon som har tips på några relativt nya filmer som man kan hyra?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beastly

2011-11-26 @ 07:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0