Lördag

Godmorgon mina kära läsare. Jag kom inte upp ur sängen förrens bara en liten stund sedan. Hade velat ligga ännu längre men det är jobb som väntar på eftermiddagen/kvällen. Jag kom i säng sent igår eftersom jag såg en film till typ 00.30 och sen upptäckte jag att Sanny betedde sig lite konstigt. Svansen hängde på honom och när jag tog i den den var den helt slapp och han kunde inte alls röra på den. Han verkade ha lite ont längst upp vid svansroten. Efter ett samtal med mamma har jag konstaterat att det är antingen analsäckarna som spökar eller så har Saga eller Zeplin bitit honom i svansen. Min stackars lilla Sanny : ( Jag slängde ut Saga och Zeplin till hallen när jag gick och la mig igårkväll och Sanny låg och sov bredvid mig ett bra tag, och tro mig, när han gör det, då är något fel, haha. Avvaktar till på måndag och ser om felet går över av sig självt eller som ett besök till veterinären blir nödvändigt. Hatar när det händer mina katter någonting, jag tror direkt att de ska dö eller nått. Hemskt.





En gammal bild på mig och Sanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0