Dröm om morgondagen...

Jag har äntligen fått upp min väggtext... helt på egen hand och utan att det blev snett och konstigt. Det trodde jag inte om mig själv, haha. Men skam den som ger sig! Jag är supernöjd över att jag lyckades, annars brukar jag  alltid lyckas få det snett och sådant stör mig enormt. Nu kan jag alltså sova lugnt inatt...

Jag har även börjat plocka fram lite inför julen, lite tidigt kanske men jag kunde inte hålla mig. Har tagit fram några röda mattor och två röda krukor och fixat lite här och där för att få den där mysiga stämningen i lägenheten. Kanske tar några bilder imorgon. Mamma och pappa var här en sväng på eftermiddagen och jag fick upp en tavla. Fler ska  upp men vi behövde bättre krokar till några av väggarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0