Torsdag

Idag körde jag för första gången sedan jag tog körkortet... Jag var rädd att det skulle gå åt helvete eftersom man inte har kört på nästan ett halvår, men det gick över förväntan. Jag började med att öva lite på start i backe eftersom jag inte ville fastna i en uppförsbacke vid en korsning och inte komma iväg. Jag hamnade vid några rödljus i uppförsbacke men jag kom iväg utan problem. Jag körde till ICA Maxi eftersom jag behövde handla till nästa vecka då jag blir själv då föräldrarna åker på semester till Rättvik. Sedan bar det av till djurmagazinet för att inhandla kattmat. Ikväll blir det jobb och imorgon jobbar jag till 12 och vid 13-tiden ska jag hämta nycklarna till lägenheten. Nu är det inte lång tid kvar tills man kan flytta dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0