Mysig etta med de rätta färgerna!

Igår var jag och tittade på en fin etta som dessutom hade de rätta färgerna i vardagsrummet. Det var exakt den färgen (cafe latte) som jag planerar att ha i den lägenhet som jag får (om jag får någon). Köket var ganska litet men badrummet var lite större än de badrum som jag har sett i övriga lägenheter, dessotom hade denna plats för en tvättmaskin vilket är ett plus. Skulle nog kunna få en sådan här etta riktigt mysig om man nu har turen att få en. Imorgon vet jag hur stora mina chanser är på denna lägenhet men jag ska även se två till på samma område imorgon. Frågan är om de är lika fina och fräscha som denna var. Just nu är det tre stycken före mig på denna men jag vet inte än om de har tackat ja eller ej. Jag hoppas i alla fall på ett samtal från Telgebostäder imorgon.

Klicka på bilden för att visa utskriftsvänlig planlösning

Så här ser lägenheten ut!

Wien fåtölj

Denna fåtölj är jag sugen på att köpa! Kostar 3990 kr hos Öhmans Möbler.
Har även fastnat för en soffa i liknande, eller samma mönster. Soffan kostar ca. 6000 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0