Måndag

Det är redan en ny vecka och min vecka kommer att bestå av lite jobb och en del ledighet. Känns skönt att vara lite ledig så att man hinner ladda batterierna ordentligt samt inhandla lite till lägenheten. Nu är det mindre än två veckor tills jag kan åka dit och börja göra iordning.

Denna vecka lär jag köpa en rumsmatta, lite lampor och kanske några bokhyllor. Det svåra blir att välja färg på möblerna så att allting ser bra ut tillsammans. Jag ska även köpa mig en dator i veckan och hoppas att den vi kollat ut finns kvar till fredagen.

Ikväll blir det jobb och eftersom jag har jobbat hela helgen ska det bli skönt att vara ledig tisdag och onsdag då jag eventuellt ska åka över en sväng till min syster och hennes barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0