Ikea

Idag lyckades mamma och jag få med oss pappa till Ikea efter många om och men. Jag tror faktiskt att det var första gången som jag besökte Ikea. Det kändes lite rörigt i början och hade jag gått själv hade jag garanterat gått vilse. Jag fick i alla fall lite möbler och annat smått och gott köpta.  


Hylla 595 kr. Köpte en i en ny färg som är mer åt det svarta hållet.
Jag ska sedan köpa glasdörrar till hyllan där jag kommer ha mina dvd-filmer.



Bord, 49 kr (ord.pris 79 kr). köpte två som jag kommer ha bredvid varandra som rumsbord.



Cd-hylla, 99 kr (ord.pris 249kr).


Hylla, 99 kr. (ord.pris 199 kr)



Bordslampa, 49 kr. Köpte 2 stycken att ha i ett av fönstrena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0