För tidigt åldrande...

....är något som jag tror att jag har drabbats av : ( Jag har som sagt sovit väldigt dåligt under de senaste åren och många nätter har jag inte fått någon sömn alls. Detta har nu fått sina biverkningar vid ögonen där jag kan se små rynkor. Jag är bara 22 år och har redan rynkor under ögonen... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. När jag läser detta skrattar jag men inombords är jag inte alls glad. Jag får ångest över min situation och vet inte hur jag ska göra för att få den sömn som jag behöver. Nej, detta var inte roligt alls : (

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig - Snart tvillingmamma

VILA och stressa ner :)

2011-03-28 @ 07:30:12
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0