Ett skratt förlänger livet!

Idag har man suttit på möte i flera timmar vilket var både roligt och intressant, framförallt när de tog fram semesterschemat. Gissa om det blev struligt för de ordinarie i gruppen när de blir tvungna att byta veckor för att nästan alla lagt sin semester i juli! Hihi. Detta rör ju inte mig som bara är vikarie och som desstom tänker jobba hela sommaren... Får se om de kommer fram till någon lösning. Vi började med brukarmöte i 30 minuter och sedan blev det apt-möte i 90 minuter. Mot slutet var man ganska trött men ett sms från min syster fick mig att nästan skratta högt mitt i alltihop. Ja, det är inte lätt att bli gammal ; )

Syster: Har tydligen blivit gråhårig : (

Jag: What? Haha

Syster: Skitkul : ( har vita strån i håret. Kan iof vara en hormonförändring från graviditeten men roligt är det ju inte.... Så måste färga håret!!

Hahahaha. Förlåt, men jag var bara tvungen att dela med mig av detta. Jag skrattar ihjäl mig, men det blir väl så efter en lång dags arbete. Vänta bara tills du fyllt 50, då börjar kroppen åldras på allvar.... Jag har iaf lärt mig något under undersköterskeutbildningen...   ; ) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0