MP3-spelare

Jag var nyss ute och gick när det klickade till i hörlurarna till min gamla mp3-spelare. Helt plötsligt så fungerade ljudet bara i ena hörluren! För ett tag sedan gick mina andra hörlurar sönder på samma sätt så jag står nu utan några alls. Min mp3-spelare har dessutom några år på nacken så den börjar göra sitt. Den går knappt att ladda längre då den är glapp någonstans och batteritiden blir bara sämre och sämre. Dessutom brukar den "dö" ibland, så nu kände jag att jag hade fått nog. Dags att köpa en ny och sälja den gamla på tradera. Hittade en som verkar skaplig på netonnet.se för 399 kr. Jag blir tokig om jag inte har en mp3-spelare så att jag kan lyssna på musik när jag går och lägger mig (då kan man lyssna hur högt man vill utan att störa några grannar) eller när jag är ute och motionerar.





Om några dagar kommer denna hem till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0