Lägenhetsvisning

Fick en mycket trevlig överraskning när jag kom hem från jobbet idag och kollade på telge.se hur det gick med lägenheterna som jag lämnat intresseanmälan på. Såg att jag hade två erbjudanden på visningar. Det gällde två stycken lägenheter i Karlhov, Södertälje. Två stycken tvåor. Jag har köplats 25 respektive 26 vilket är en ordentlig skillnad på den första jag lämnade intresseanmällan på för någon vecka sedan där jag hade köplats 77 och alltså inte blev erbjuden någon visning. Jag har lämnat intresseanmälan på bland annat två lägenheter till där jag var nära en visning. Tror jag hade köplats 29 bland annat. Så det ser ut som om det närmar sig snabbare än jag annat. Har redan ringt till en av personerna så en visning är inbokad på torsdag efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0