Jobba

Jag ska snart iväg för att jobba kväll och jag kan ärligt säga att det inte känns allt för lockande i detta snöoväder. Jag ska även jobba dag imorgon och kväll på lördag. Trodde inte att jag skulle få jobba så mycket som jag faktiskt verkar få göra, kul. Jag trivs jättebra, det är bra personal och snart börjar alla rutiner sitta. Det enda jag är missnöjd med är att jag inte får någon nyckel. Det finns ett antal vikarienycklar med de är alltid borta när jag ska ta en, vilket gör att jag får klara mig utan. Med nyckeln kommer man in i lokalen (personalrummet), samt in i byggnaden och till tolaetterna. Det blir knepigt att jobba kväll när man inte kommer in i byggnaden igen om man haft ett ärende hemma hos någon. Man kan ju inte hålla på och ringa efter de andra stup i kvarten för att be någon låsa upp. Alla borde få en nyckel som man kan ha under arbetspasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0