Fodervärd

Imorgon åker jag till Mora för att hämta Saga och Zeplin. Letar så gott jag kan efter en fodervärd här i närheten till åtminstone Zeplin. Har eventuellt en tjej på gång och den stora frågan är väl egentligen hur trygg Zeplin kommer känna sig vid ännu en flytt. Måste få dom att känna sig trygga så att de kan börja äta igen och må bra. Tjejen bor själv så det borde inte vara några problem om man går lugnt fram så han får vänja sig långsamt.

Saga tänkte jag försöka ha här tillsammans med Sanny men det är inte populärt från mina föräldrars sida. Sanny mår bra av att vara här och jag vill att alla katterna ska må bra. Tyvärr måste någon av dem flytta under en tid och tyvärr så får det bli Zeplin. Jag känner mig så hemsk och ni ska veta att det är inte lätt att ta det beslutet att behöva välja någon utav dem. Jag hoppas bara att den här tjejen vill ta honom under en tid och att de båda trivs och har det bra tillsammans, det är det viktigaste.

Jag är envis, det kanske ni har märkt. Jag ger mig inte förrens alla katterna mår bra. Nu kommer jag i alla fall ha dem lite närmare : )



Visst är han fin? Han har även en stark personlighet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0