Nu vill jag ha tur!

Jag kunde i vanlig ordning inte vänta och ringde därför så fort jag fick tillfälle på jobbet till Telgebostäder för att höra vilken placering jag nu hade till Björknäsvägen 15. Det är två före som har tackat ja berättar hon för mig och kollar även min placering på Björknäsvägen 29. Två före där också och innan var det 5 eller 6. Det närmar sig. Min enda hopp nu är att de före inte blir godkända så att någon utav dessa lägenheter kanske kan bli min : ) Om jag nu skulle bli godkänd vill säga... Jag har ett fast vikariat nu på tre månader med stora chanser till förlägning. Jag fick så fint beröm av en av gruppcheferna förra veckan. Hon sa att jag hade kommit in i rutinerna snabbt för att bara vara vikarie och att jag kändes trygg i mig själv samt att jag passade att jobba med detta : ) Gissa om jag blev glad av detta beröm? Även om inte vikariatet blir förlängt denna gång fortsätter jag som timvikarie och jobba mycket, det är jag övertygad om att jag får göra. Nu hänger det bara på hur hårda Telgebostäder är. Jag hoppas i alla fall att min chans kommer nu och att jag i slutet på veckan får ett samtal från Telgebostäder : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0