Karlhov

I fredags var jag på min andra lägenhetsvisning. Den första jag tittade på hade balkong och fönster åt två håll. Den hade även väldigt fint golv i köket och fina skåpluckor, men något slitna tapeter och hallen var inte så fin. Den andra lägenheten hade gamla skåpluckor i köket men de var omlackade så de såg fräscha ut. Lägenheten hade något större kök men ingen balkon och fönster åt endast ett håll. Den var dock mycket fräschare än den första som jag tittade på och dessutom var det bara jag och en till som var där och tittade under den kvarten som visningen hölls. Under första visningen var det tre som ville ha lägenheten men ingen av dem blev godkända av telgebostäder. Det känns som att jag har chans på någon av dessa lägenheter och jag hoppas på ett besked i veckan som kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0